hårt arbetande kvinna.

Det är nog en bra beskrivning på mig idag. Har hållt på och fixat och donat precis hela dagen.

Först tog jag tag i att rensa alla våra driljarder bilder som fanns på olika minneskort. Jag la in dem på datorn, rensade och brände till cd-skivor. Sedan rensade jag igen och skickade de allra bästa bilderna till framkallning. Det blev ca 600-700 bilder så det tog ett tag att ladda upp så jag lämnade datorn ett tag.

Jag tog bilen och åkte till farsta för att köpa nässpray. VArför till farsta kanske ni undrar nu?? JO, för att det e såå förbaskat pinsamt att handla nässpray på skogås apotek eftersom jag gjort det så många gånger.

Det e nästan alltid samma tjej och sist jag var där så kommenterade hon att jag kan bli beroende av nässprayen och tyckte jag skulle köpa en vatten och salt lösning eller liknande......

Jag VET att jag är beroende av nässpray.
Jag är verkligen beroende.
Jag sover med min nässpray, har den med i duschen, har den alltid med mig i väskan eller fickan och får panik om jag inte hittar den då jag vill ha den. Jag ska sluta. Jag lovar pappa. Men inte just nu. Snart. Allvarligt talat så använder jag faktiskt inte nässprayen mycket. Nått sprut på dagen och nått på natten. Thats it.

Min absoluta favorit nässpray ;) Ger ett kraftigt sprut och riktigt ilar till i näsan ;)

Efter nässprays-jakten så skyndade jag mig att handla. Mjölk och andra nödvändigheter. Jag skyndade hem med grejerna, packade in massa tvätt i bilen och körde till dagis. Där hämtade jag mina söta. Sen blev det tvättstugan. SEn skyndade vi oss hem. Jag slet av soffan allt tyg och packade ihop. Fick med badrums mattan oxå till rond 2. Hänga tvätt, in med ny tvätt. Ja ni förstår fortsättningen. Mellan ronderna så gav jag ungarna mellis, städade köket osv. EFter tvättstugan var färdig så hade jag lite tid för barnen. Sen kom Simon och de åkte o köpte mcdonalds mat. Det var längesen vi åt fastfood sist så idag tyckte vi att vi var värda det...



Ha ha, så rolig bild. Kolla in cornelias ögon. Hon e fascinerad över sugröret..



Simon åkte sen iväg på badminton och Theodor fick se en film jag lovat honom att se. Cornelia lekte bredvid med sina dockor. Och jag pluggade. Satte igång att läsa en norsk bok som jag fick hem idag. Det var tänkt att jag skulle läsa den på fm mellan 8 och 12 när barnen var på dagis eftersom boken borde ha kommit redan igår eller förrgår... På måndag ska den vara färdigläst och rapport skall skickas in till lärarna. Jag läste till det var dags för barnen att sova....

Känner att jag fått saker gjorda idag, vilket är vanligt för att vara jag, men ovanligt under denna graviditet.
.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Kom på nu efter att lill knodden är beräknad i september och inte i augusti! :-)

Ja, jag har saknat theo och corre så det var jättekul att vara hos er nu på ESC och få kramas lite med dom!

Ja, men det är så tråkigt för om inte jag hade fått missfall så hade jag fått i maj, Kim i juni och du i september. Skulle varit bebisar överallt :)

Men vi får vänta lite till helt enkelt.. och under tiden så över jag på dina ;-)

Puss



SB. Ger ett kraftigt sprut och riktigt ilar till i näsan ;)

HAHAHAHAHA! Och bilden på corre var riktigt söt. Haha. Den måste du visa för henne när hon blir äldre ;P

2009-05-21 @ 01:40:02
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Kom på nu efter att lill knodden är beräknad i september och inte i augusti! :-)

Ja, jag har saknat theo och corre så det var jättekul att vara hos er nu på ESC och få kramas lite med dom!

Ja, men det är så tråkigt för om inte jag hade fått missfall så hade jag fått i maj, Kim i juni och du i september. Skulle varit bebisar överallt :)

Men vi får vänta lite till helt enkelt.. och under tiden så över jag på dina ;-)

Puss



SB. Ger ett kraftigt sprut och riktigt ilar till i näsan ;)

HAHAHAHAHA! Och bilden på corre var riktigt söt. Haha. Den måste du visa för henne när hon blir äldre ;P

2009-05-21 @ 01:40:02
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0