Tandis...

... Sitter och laddar inför tandläkarbesök om exakt 2 h.
Rotfyllningsbehandling. Dvs en massa sprutor, ligga och gapa 1 timme och tycka synd om sig själv.

Det regnar ute. Det behövs nog, för det har varit så torrt, men ändå är det lite trist. Det ser så mörkt ut.

Jag måste passa på att äta en ordentlig frukost innan jag åker så jag inte behöver äta på några timmar sen när jag e uppsvullen och eländig.
Sist så misslyckades rotfyllningen. De kom ej ner i en av kanalerna, så idag ska de försöka en sista gång. Annars drar jag nog ut dendär tanden. Den har ställt till nog med smärta och pengar.

Ja, så ser min dag ut :)

Äsch, nu får jag ta mig i kragen. Duscha, äta en stoor frukost, borsta tänderna extra noga ;) och åka iväg och besöka tandläkaren.

Ha en bra dag.

Puss och hej / livrädd tjej ;)

ps. Önskar lycka till, till lillsyrran som oxå ska besöka tandläkaren vid 10.00-snåret ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0