1 dag till BF

... Så sitter jag här. Rätt snopen. Har under hela graviditeten fått för mig att bebisen skulle titta ut ett par veckor innan beräknad förlossning. SÅ fel jag hade.

Väntar och väntar. Känner efter. Får för mig. UNDRAR!!

NÄR???

Skolan har börjat och jag kämpar på. Vankar mig fram. Fötterna svullna. Händerna svullna. Hela jag väldigt svullen. En del sångjobb har trillat in också. Det känns jätteroligt, men samtidigt blir jag lite stressad över allt som ska göras framöver. Måste ju hinna med lilla bebisen också. "Ladies night" är ett sådant inbokat nöje som tyvärr börjar ligga risigt till...

Cornelia kom 4 dagar före bf och Theodor 2 dagar före. Nu är det somsagt 1 dag före, men ingen bebis än.Får verkligen hoppas att den vill komma ut snart. Imorgon vore inte helt fel, då blir det ett 090909- barn.

Nu ska jag plugga nån timme innan jag sticker iväg på ett grupparbete. BB-väskan ligger i bakluckan, bara ifall att....

Puss och hej / "jagvillhaminbebisnu"-tjej

Kommentarer
Postat av: Lillesyrran

Ja, vi alla trodde ju att hn skulle komma tidigare. Är ganska förvånad faktiskt.. du är ju så stor nu! Hn måste ju komma snart!

Hoppas så mycket varje dag att nu känns det som om h*n aldrig kommer komma, hehe..

Men snart så.. håll ut.

Puss <3

2009-09-08 @ 18:31:27
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0