Heron city x 2


Just nu är jag på Bf + 5. Jag har slutat att tro att förlossningen ska starta. Jag siktar in mig på en igångsättning. Det blir lättare så. I helgen har vi hittat på massa skoj istället för att bara sitta och vänta.

I Lördags hade vi besök av storesyrran :). Vi gjorde en god tårta. Mamma och Anders kom också. På em åkte jag o Simon till Heron city med en hel drös barnvakter hemma hos oss. Johanna, mamma, Anders, Niko och Johan.




Mästerfotografen lyckades fånga tjockisen på bild

Vi hade bestämt oss för bio och åkte till Heron. Enkelt med parkering osv. Det blev den nya Beck filmen, till min stora förtjusning. Dock var det inte den bästa beckfilm jag sett men det var supermysigt med bio. Längesen jag och Simon hittade på nått bara vi.



LYXEN med stor mage :)

Efter filmen blev det supergod mat. Oxfilé med tillbehör. Riktigt, riktigt gott var det. Härligt att bara sitta och prata med varandra helt ostört.



Vi avslutade med ett café besök.



Varför sträcka handen ända ner till bordet för att få tag på muffisen, när man kan få den såhär nära??

När vi kom hem hade de flesta stuckit hem, man mamma och Anders var kvar. Det blev lite obligatoriskt natt snack innan vi gick och la oss :)

Igår åkte vi till Heron igen.. Vi kände att barnen verkligen behövde komma ut och hitta på nått kul eftersom vi vart så sega på att komma iväg den sista tiden.




Corre o Theo lekte i den stora lekparken utanför heron..



Theodor är en riktig kämpe. Det var svårt att komma upp för klätterväggen, men han gav sig inte. EFter 10-minuters kämpande hittade han rätt och kom upp. Sen var det lätt och han klättrade upp om och om igen..

Sen gick vi in på nått lekland för barn. Väldigt uppskattat av barnen. Där kunde man..



Åka motorcykel...





åka "nyckelpiga"..



Hoppa i hoppborg och åka rutschkana..



liiiiite läskigt såg det ut att vara.. ;)

Mysig dag med familjen. Så skönt att komma ut!!

Idag blir det innesittande. JAg tänkte träna inför ett sångjobb, plugga o kanske vila lite. Det e inte lätt att kånka runt på denna tunga kropp ska jag säga. Ännu svårare att klippa tånaglarna.


Puss och hej/kortnaglad tjej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0